Гаранционна Политика2020-08-06T16:49:37+03:00

Гаранционна Политика

За още по-вдъхновяващо преживяване.

Promethean ActivCare

Стандартната гаранция ActivCare придружава всеки продукт на Promethean. Допълнителната ActivCare Plus гаранция пък предлага широка гама от специални гаранционни условия и подобрения за закупени и вече регистрирани устройства.

виж Пълните гаранционни условия

Регистрация на продукт

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УСЛОВИЕ

За да получите своя регистрационен сертификат и да активирате гаранцията на своя продукт, първо трябва да го регистрирате. Регистрацията трябва да се осъществи не по-късно от 90 дни след монтажа на устройството.

За да научите как да регистрирате продукта си, моля прочетете нашето .pdf ръководство.

виж .pdf

ActivCare Standard

СТАНДАРТНА ГАРАНЦИЯ

Условията, които вашата гаранция може да включва:

Връщане за Поправка (RFR) – След като продуктът бъде установен като повреден, той трябва да бъде върнат (за сметка на клиента) до Promethean. След преглед, продуктът ще бъде поправен или заменен, по преценка на Promethean, а след това изпратен обратно към клиента (за сметка на Promethean).

Бърза Подмяна (ARC) – Това условие намалява времето за изчакване за получаването на заменящия продукт, който се изпраща още преди повреденият продукт да бъде получен от Promethean. Ако клиентът не върне повредения продукт до 30 дни, след като подменящият продукт е получен, Promethean си запазва правото да фактурира заменящия компонент.

За повече информация относно специфичните гаранционни условия за вашия продукт, използвайте бутона по-долу.

условия за вашия продукт

ActivCare Plus

УДЪЛЖЕНА ГАРАНЦИЯ

ActivCare Plus предлага разширени гаранционни условия и подобрения, налични за регистрираните продукти на Promethean, в допълнение към стандартната гаранция на ActivCare. Ако се интересувате от закупуване на ActivCare Plus, моля посетете страницата за контакти на уебсайта.

За повече информация относно специфичните възможности на ActivCare Plus за всеки продукт, посетете тази страница.

За да регистрирате вашия продукт и да активирате своята ActivCare Plus гаранция, моля посетете Регистрационния Портал.

как да купя

Регистрация на продукт

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УСЛОВИЕ

За да получите своя регистрационен сертификат и да активирате гаранцията на своя продукт, първо трябва да го регистрирате. Регистрацията трябва да се осъществи не по-късно от 90 дни след монтажа на устройството.

За да научите как да регистрирате продукта си, моля прочетете нашето .pdf ръководство.

виж .pdf

ActivCare Standard

СТАНДАРТНА ГАРАНЦИЯ

Условията, които вашата гаранция може да включва:

Връщане за Поправка (RFR) – След като продуктът бъде установен като повреден, той трябва да бъде върнат (за сметка на клиента) до Promethean. След преглед, продуктът ще бъде поправен или заменен, по преценка на Promethean, а след това изпратен обратно към клиента (за сметка на Promethean).

Бърза Подмяна (ARC) – Това условие намалява времето за изчакване за получаването на заменящия продукт, който се изпраща още преди повреденият продукт да бъде получен от Promethean. Ако клиентът не върне повредения продукт до 30 дни, след като подменящият продукт е получен, Promethean си запазва правото да фактурира заменящия компонент.

За повече информация относно специфичните гаранционни условия за вашия продукт, използвайте бутона по-долу.

условия за вашия продукт

ActivCare Plus

УДЪЛЖЕНА ГАРАНЦИЯ

ActivCare Plus предлага разширени гаранционни условия и подобрения, налични за регистрираните продукти на Promethean, в допълнение към стандартната гаранция на ActivCare. Ако се интересувате от закупуване на ActivCare Plus, моля посетете страницата за контакти на уебсайта.

За повече информация относно специфичните възможности на ActivCare Plus за всеки продукт, посетете тази страница.

За да регистрирате вашия продукт и да активирате своята ActivCare Plus гаранция, моля посетете Регистрационния Портал.

как да купя

Често Задавани Въпроси

Всичко, което бихте искали да знаете, относно ActivCare.

Кога започва да тече гаранцията?2020-06-17T17:19:39+03:00

За продукти, закупени след 1-ви Март 2011г., гаранцията следва датата на покупка. Продуктите трябва да бъдат регистрирани не по-късно от 90 дни след датата им на монтаж.

Как да регистрирам продукта си?2020-06-15T17:45:00+03:00

Моля, прочетете нашето ръководство за регистрация и активация на гаранционни условия точно тук.

Къде да регистрирам гаранциите на OPS устройствата?2020-06-17T17:22:34+03:00

Продуктите, като OPS-G например, трябва да бъдат въведени на реда точно под серийния номер на ActivPanel-а.

А ако вече сте регистрирали дисплея и бихте искали да регистрирате само устройства като OPS-G/OPS-M, извършвате същата процедура като регистрацията на дисплеите, но оставяте всички ненужни полета празни.

Колко време имам, за да активирам гаранцията на продуктите си?2020-06-15T17:50:39+03:00

Регистрацията трябва да се осъществи не по-късно от 90 дни от датата на монтажа през Регистрационния Портал на Promethean.

Мога ли да удължа гаранцията си?2020-06-17T17:47:40+03:00

В случай, че искате да удължите своята гаранция, можете да закупите допълнителните условия, които ActivCare Plus предлага.

Ако имате въпроси или се нуждаете от съвет – моля свържете се с нас за допълнителна информация, чрез страницата за контакти.

Какви са специфичните възможности за удължаване на гаранцията към всеки един продукт, можете да разгледате тук.

Какви повреди не са включени в гаранцията?2020-06-15T17:52:56+03:00

Подробна информация за повреди и изключения можете да откриете при Гаранционните Права и Условия на Promethean.

Мога ли да използвам интерактивните дисплеи хоризонтално?2020-06-17T17:51:48+03:00

Само ActivPanel 4 55″ и 65″ могат да бъдат използвани хоризонтално, имайки предвид нуждата от 10см отстояние около въздушните отводи, за да се осигури достатъчно въздушен поток.

Всички други модели и размери на ActivPanel са негодни да бъдат използвани хоризонтално. Гаранцията автоматично се елиминира за продукти, които не се използват според указанията на Promethean.

Гаранцията изтече, а продуктът ми има нужда от поправка. Какво да правя?2020-06-17T17:53:34+03:00

Дори и ако гаранцията на продукта ви е изтекла, все пак бихме могли да ви помогнем за неговата поправка, в зависимост от естеството й. Свържете се с нас за допълнителна информация.

Как да открия своя ActivCare Account Number?2020-06-17T17:55:40+03:00

Номерът може да бъде открит на Гаранционния Сертификат, до който можете да достигнете чрез Регистрационния Портал. След като влезете в своя профил, изберете Warranty Certificate при началния екран. Номерът се намира в крайната част на гаранционния сертификат.

Всяка новост директно във вашата входяща кутия

Добавете мейл адреса си и се абонирайте, за да бъдете информирани.

Go to Top