Гаранционна Политика
За още по-вдъхновяващо преживяване.
ActivCare Standard
СТАНДАРТНА ГАРАНЦИЯ
Условията, които вашата гаранция може да включва:
Връщане за Поправка (RFR) – След като продуктът бъде установен като повреден, той трябва да бъде върнат (за сметка на клиента) до Promethean. След преглед, продуктът ще бъде поправен или заменен, по преценка на Promethean, а след това изпратен обратно към клиента (за сметка на Promethean).
Бърза Подмяна (ARC) – Това условие намалява времето за изчакване за получаването на заменящия продукт, който се изпраща още преди повреденият продукт да бъде получен от Promethean. Ако клиентът не върне повредения продукт до 30 дни, след като подменящият продукт е получен, Promethean си запазва правото да фактурира заменящия компонент.
За повече информация относно специфичните гаранционни условия за вашия продукт, използвайте бутона по-долу.
ActivCare Standard
СТАНДАРТНА ГАРАНЦИЯ
Условията, които вашата гаранция може да включва:
Връщане за Поправка (RFR) – След като продуктът бъде установен като повреден, той трябва да бъде върнат (за сметка на клиента) до Promethean. След преглед, продуктът ще бъде поправен или заменен, по преценка на Promethean, а след това изпратен обратно към клиента (за сметка на Promethean).
Бърза Подмяна (ARC) – Това условие намалява времето за изчакване за получаването на заменящия продукт, който се изпраща още преди повреденият продукт да бъде получен от Promethean. Ако клиентът не върне повредения продукт до 30 дни, след като подменящият продукт е получен, Promethean си запазва правото да фактурира заменящия компонент.
За повече информация относно специфичните гаранционни условия за вашия продукт, използвайте бутона по-долу.
Често Задавани Въпроси
Всичко, което бихте искали да знаете, относно ActivCare.
За продукти, закупени след 1-ви Март 2011г., гаранцията следва датата на покупка. Продуктите трябва да бъдат регистрирани не по-късно от 90 дни след датата им на монтаж.
Моля, прочетете нашето ръководство за регистрация и активация на гаранционни условия точно тук.
Продуктите, като OPS-G например, трябва да бъдат въведени на реда точно под серийния номер на ActivPanel-а.
А ако вече сте регистрирали дисплея и бихте искали да регистрирате само устройства като OPS-G/OPS-M, извършвате същата процедура като регистрацията на дисплеите, но оставяте всички ненужни полета празни.
Регистрацията трябва да се осъществи не по-късно от 90 дни от датата на монтажа през Регистрационния Портал на Promethean.
В случай, че искате да удължите своята гаранция, можете да закупите допълнителните условия, които ActivCare Plus предлага.
Ако имате въпроси или се нуждаете от съвет – моля свържете се с нас за допълнителна информация, чрез страницата за контакти.
Какви са специфичните възможности за удължаване на гаранцията към всеки един продукт, можете да разгледате тук.
Подробна информация за повреди и изключения можете да откриете при Гаранционните Права и Условия на Promethean.
Само ActivPanel 4 55″ и 65″ могат да бъдат използвани хоризонтално, имайки предвид нуждата от 10см отстояние около въздушните отводи, за да се осигури достатъчно въздушен поток.
Всички други модели и размери на ActivPanel са негодни да бъдат използвани хоризонтално. Гаранцията автоматично се елиминира за продукти, които не се използват според указанията на Promethean.
Дори и ако гаранцията на продукта ви е изтекла, все пак бихме могли да ви помогнем за неговата поправка, в зависимост от естеството й. Свържете се с нас за допълнителна информация.
Номерът може да бъде открит на Гаранционния Сертификат, до който можете да достигнете чрез Регистрационния Портал. След като влезете в своя профил, изберете Warranty Certificate при началния екран. Номерът се намира в крайната част на гаранционния сертификат.
Всяка новост директно във вашата входяща кутия
Добавете мейл адреса си и се абонирайте, за да бъдете информирани.